diumenge, 11 de gener del 2015

LA MASCOTA DE TAPIS.SER

Salutacions a tothom!
Avui us porto un projecte nou. Per un treball de classe ens van dir que escollíssim una empresa de la qual en faríem una mascota, i així ho vaig fer. Vaig decidir-me per TAPIS.SER una empresa catalana que està especialitzada en la tapisseria, les cortines i els tendals.
Una de les condicions del treball era que la mascota havia de ser un animal. Així doncs, em vaig decantar per una criatura càlida, gran i comfortable: l'elefant asiàtic.
Aquest és el resultat final:



Saludos a todos!
Hoy os traigo un proyecto nuevo. Para un trabajo de clase nos dijeron que escogiéramos una empresa de la que haríamos una mascota, y así lo hice. Me decidí por TAPIS.SER una empresa catalana que está especializada en la tapicería, las cortinas y los toldos.
Una de las condiciones del trabajo era que la mascota debía ser un animal. Así pues, me decanté por una criatura cálida, grande y confortable: el elefante asiático.
Este es el resultado final:


Greetings everyone!
Today I'm bringing you a new project. For a class exercise I had to choose a company and then create a "pet" for it. I decided that the company that I would work with would be TAPIS.SER, a Catalan company that specializes in upholstery, curtains and awnings.
So, I chose a warm, big and comfortable creature: the Asian elephant. 
And this is the final result:





Per saber una mica més sobre TAPIS.SER visita la seva web: http://tapis-ser.com/
Para saber un poco más sobre TAPIS.SER visita su web: http://tapis-ser.com/
To know a little bit more about TAPIS.SER visit its website: http://tapis-ser.com/



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada